Fillarilaukkua lainaan?

Keskustelua kaikesta mahdollisesta mikä ei suoranaisesti liity pyöräilyyn. Avoin kaikille.
Post Reply
VilleK
Vaihteissa löytyy

Fillarilaukkua lainaan?

Post by VilleK » Tue Mar 03, 2015 12:25

Moi,

Löytyisikö joltain kramppilaiselta joutavaa laukkua Malagan reissulle maaliskuun lopulle? Kävin jo läpi leppäsen, bluefacen ja polkupyörähuollon ja sieltä ei mokomaa löytynyt.

Värillä ei väliä, mutta enduropyörä pitäisi mahtua sisään ilman rautasahaa. Ja toki laianus korvataan ruhtinaallisesti.

Ota yhteyttä: ville.korhonen[ät]4event.fi tai o4o 8205625

Oz
President

Re: Fillarilaukkua lainaan?

Post by Oz » Tue Mar 03, 2015 17:57

Laukkua ei valitettavasti ole. Ne parit kerrat, kun olen pyörää lennätellyt, on käytössä ollut pahviloota. Niitä varmaan löytyy mainitsemistasi liikeistä.
Kaikki aika pyörän päällä on pois kahvitauosta

RIDE RED - HAVE A SANTSIKUPPI!

MikaK
Kramppilainen

Post by MikaK » Wed Mar 04, 2015 16:06

Mulla on vanerilaatikko, jossa isokin fillari + paljon vaatteita ym. liikkuu hyvin suojattuna, mutta ei ehkä kovin tyylikkäästi tai kätevästi. Loota painaa tyhjänä 10kg. Sen saa Vääksystä noutaa, kunhan ei palauta sitä koskaan. Malagan kenttä on lootalle jo tuttu kun omaa fillariani siinä vuosi sitten kuskasin. koivistolainen sekissanhäntämerkki gmail piste com

edit: Korjaan, onhan se laukku tyylikäs, siinähän on Krampin hirvimerkki kyljessä!
Turvallisuus kuntoon - paina mieleesi hätäulosteiden sijainti.

jussik
Kahvitauko kuuluu jokaiseen lenkkiin

Post by jussik » Wed Mar 04, 2015 18:32

mulla on kova laukku orimattilassa jota voin vuokrata 20e viikko. en tiedä mahtuuko enskapyörä sinne. hae laukku ja kokeile, jos ei mahu ni ei maksa mitää. jos sopivasti aikataulut sopii niin kulkee lahteenkin.

0503071005

Post Reply